om du kunde se dina lögner från mitt perspektiv

En dålig dag just nu, känns som att hela världen sviken än när man mår som värst..
Jaja, skolan var intressant, vi fick ta in mer information om hur skolan fungerar. Fick två böcker och faktiskt våran första upgift inför morgon dagen. Ska läsa ut sidorna lite senare hade jag tänkt mig.
                                

Sitter just nu och fryser, bytte precis om från genomblöta kläder till myspyskläder. Ikväll eller ja senare ska vi väl försöka inhandla lite nödvändigheter såsom gurka, hundmat, cremefresh och frolic. Haha allt man behöver för att överleva? nja kanske inte. Men det vi behöver ha hemma just för tillfället.

Ikväll blir det tacos och film, den nya nanny mcphee filmen hoppas jag på. Ska även försöka packa ner lite nödvändigheter till helgen, för imorgon är det fredag och då bär det hemmåt smålandstrakterna igen. Tillsammans med nettan och lille john-john. Fast först lite skola innan resan, men det blir en kort halvdag med mer information om skolan.
                                 
Dax att aktivera lilleman ett tag, han är som dumbo med sina stora öron.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
josephine säger:

Ja visst var dom ! funderar på att beställa dom :)

2010-11-20 | 10:50:39
Bloggadress: http://josephineripnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback