riktigt julstämning såhär på morgonen




Fick hem ett paket igår med lite hundprylar, en tomtedress, en julkalender och sedan lite julklappar som jag inte tog kort på, förutom lite söta kakor (hundgodis) som också ska ges i julklapp. Så nu har både jag och lillemannen öppnat våra chokladkalendrar och börjat den första december på riktigt. Öppnar ni från lucka 1-24 eller nedräkning 24-1? Alltid spännande att veta, jag öpnnar 1-24.

Idag ska jag iväg till stan för att spela in ett radioprogram tillsammans med min grupp. Vi ska spela in ljud och beskriva miljön och känslan där vi bestämt oss vara och sedan ska andra halvan av klassen försöka lista ut vart vi är. Ska bli intressant. Så nu måste jag nog börja göra mig iordning, jag fastnar alltid framför vakna med the vocie på tv.n nu förtiden.

Ikväll ska jag även öppna en annan julkalender mer om det lite senare :)
Ha en bra onsdag och första december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback