tveksam på hur du egentligen känner


Godmorgon alla där ute i vinterkylan!

Igår var jag ju som sagt hos veterinären och fick antibiotika till lillkillen, det var troligtvis urinvägsinfektion som jag misstänkt. Så nu blir det att knapra tabletter i tio dagar. Skönt att veta vad som var felet åtminstone. Idag blir det nog mest att ta det lugnt och bara mysa ner mig under täcket med john-john. Annars blir det nog också att åka till affären och inhandla lite småsaker samt diska mitt berg av disk.

Känns riktigt skönt med helg också!
Ha en toppen bra fredag.

Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: hehe tack så mkt :D

2010-12-03 | 09:00:10
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback