att inte veta vad som kommer att ske

         
Allt är inte alltid okej eller bra!
Jag har kört slut på mig själv för länge sen, ändå strävar jag efter att vara perfekt(?).
Perfekt i skolan, perfekt hemma, perfekt för dig och oss.
perfektion så långt det räcker, bara det är perfekt nog tänker jag..
Bara jag lyckas bättre än alla andra, bara lite.

Ändå lyckas jag bara gång på gång förstöra lite till, både för mig och för er.

Jag lyckas inget vidare, jag sjunker till botten istället och nej jag orkar inte resa mig ensam. Jag tror det har gått för långt, och just nu vill jag bara avsluta.
Lägga mig och bara vila ut, under en lång period.

Jag vill gå klart i skolan och självklart vill jag ha bra betyg när jag slutar, vem vill inte?
Jag har hyffsade nu, men jag vet alltid med mig själv att JAG kan bättre, bara jag lägger ner energi på det.
men energin har runnit ut, sista droppen dog ut för länge sen.

Just nu är jag så trött på allt. Behöver stora förändringar, men lyckas inte hitta några.
Lyckas inte göra det jag behöver så istället för att ha hur lång tid på sig som helst med allt.
Har jag istället allting på en gång och det är det största som stör mig. Att jag alltid tar andra saker i förväg.

Min framtid är väll det största jag ska lägga ner energi på, det jag behöver för att kunna klara mig.
Klara av att leva ett så normalt liv som möjligt.

JAG VILL BÖRJA PLUGGA IGEN EFTER SOMMAREN!
Men hur ska jag orka med det?

jag ska erkänna att jag är så svag en människa kan bli just nu..
splittrad va ordet

Jag ska svara på alla söta kommentarer ikväll eller senare åtminstonde!
Tack till alla som bryr sig, verkligen tack!
ska försöka bege mig ut och fotografera lite nu snart.

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Hm, du tror inte du måste lägga om studieplaneringen? Alltså hur du lägger upp dina studier i förhållande till tid för dig själv och det du vill göra om dagarna?

2010-02-13 | 14:06:27
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Pam :) säger:

sv: vad pratade vi om? ;d

2010-02-14 | 19:36:14
Bloggadress: http://pams.se
malin säger:

ska vara med en kompis, dd?:D

2010-02-17 | 15:12:22
Bloggadress: http://malin.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback