jag vill att alla ska må bra

Godmorgon, är ni vakna?
Själv vaknade jag av mitt alarm på mobilen, som jag smart nog inte hade stängt av igår.
Nåja, lika bra att vakna i tid, eller va säger ni.


Igår kväll blev det att äta hemlagad pizza med skinka,annanas och räkor på
hur gott som helst verkligen. Till det blev det även kebabsås och pizza sallad.
Vi satt även och kollade på Lets Dance. Dock hann jag somna i slutet,
Haha typiskt mig. Blir verkligen jätte trött utav att resa mellan Motala och Hultsfred.
Speciellt när jag åker tåg, vet inte vad som flyger i mig. Men redigt trött blir jag när jag kommer fram.

Jag får hoppas på att det blir en lite längre kväll i kväll då, Nu blir det snart att äta frukost
Ja när dom andra vaknat, så det kanske i och för sig tar en stund till. 

Sen ska vi bege oss ut till Emelie. Vid 10 snåret åker vi hemmifrån.
Där kommer nog halva dagen åtminstonde tillbringas.

Vad har ni för planer idag?

                   
                   
               

Kommentarer
malin säger:

hhehe ska til ursv med några kompisar;D

2010-02-11 | 17:34:16
Bloggadress: http://malin.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback