helt klart en skit bra dag

Idag var det först skola som gällde för allas del,
Sen tänkte jag att jag kunde överraska nettan med att vi kunde äta på Sibylla idag, eftersom det var våran 2års förlovningsdag igår (söndags).
Och vi gjorde inte något speciellt på den dagen så jag tänkte att vi lika gärna kunde fira lite i efterhand. Jonna var också med som lite sällskap.

Så det bjöds på både Sibylla och lite godis som vi åt utav när vi kollade på outsiders senare på kvällen, det är ett av mina favoritprogram. Dock var det inte så jätte intressant igår vad jag själv tyckte alltså.

Ja sen kan jag ju berätta att det här blir våran sista godis stund fram tills sportlovet, Haha. Känner verkligen att jag behöver en rejäl paus från alla onyttigheter på ett tag. Godis och chips går helt klart bort fram tills dess.
Vet att det inte är så många veckor kvar kanske men Ämli kommer ju hit på sportlovet och då ska vi ju ha kul :D Då kan ju inte jag och nettan sitta här som två tråkmånsar och inte äta något gott och fira lite. Mohaha!
Men fram tills dess strängt godisförbud. (från och med onsdag 27-1/10)

            
                         hann bara ta bilder innan vi fick maten, haha

Hoppas alla ni där ute haft en jätte trevlig dag!


Kommentarer
Anna säger:

Morgonen har ju precis börjat så jag ska nog de vanliga.. Skolan och sen till pappa hehe du då?

2010-01-26 | 08:33:21
Bloggadress: http://annajaved.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Åh, grattis till er i efterskott! :D



Oj, jag skulle inte kunna ha så långa förbud, att inte äta godsaker från söndag till torsdag (alltså får jag äta på fredagar och lördagar) är lagom länge för mig. Jag skulle nog bara trotsa mitt eget förbud och äta ändå. :P

2010-01-26 | 18:46:39
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Cookie säger:

sv: jupp :) nix gjorde inget spec i söndags ^^ Bakade cupcakes och lite så bara ;)

2010-01-26 | 19:27:12
Bloggadress: http://popkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback