försökte införskaffa något nytt här ?

            
Idag har tiden gått otroligt snabbt, kanske för att jag fastnade så framför datorn. Det var egentligen meningen att jag skulle påbörja en ny header till mig men allt slutade med att jag lekte loss i photoshop med ideer om någon helt annan. Jonna! Det är så mycket roligare att göra andra än min egna. Hehe förlåt men jag känner mig inte så färgstark så det vore helt fel för mig. Och jag har fortfarande noll ideer på min egna. Suck!

                              
Har även anmält mig och lilleman till valpkurs som startar i september, får bara hoppas att den inte är fullsatt så jag och John-john kan börja träna lite mer på riktigt.

Nu tänkte jag gå ut och få lite frisk luft tillsammans med John-john därefter ska jag nog mest bara invänta Nettan. Hade hoppats på att få mina hundhalsband idag men det fick jag tyvärr inte. Synd, men hoppas dom kommer om några få dagar.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback