om man endå kunde fly till sina drömmarsland

Känner mig så nere som det möjligen går att känna just nu, men hey jag lever åtminstone. Dagen har varit fram och tillbaka och jag vet inte redigt vad jag ska tycka, känna eller tro om någonting. Att jag inte mår bra det är en sak som är säker, men frågan är vem ska man prata med..

Ska snart gå ut och gå en lång promenad och bara rensa ur allting från skallen. Jag älskar att gå ut på kvällarna det är fridfullt och det får mig att tänka på allt det super gamla. Jaja slut diskuterat, så fort john-john vaknar efter allt tjo och stim idag blir det utfärd. Idag är det lagom väder, lite synd bara att det inte var så fint då jag faktiskt hade chans till att bada idag.

Jag ska ändra på hela mitt liv, för det är något jag verkligen behöver. Jag behöver ha någon som finns där för mig, någon som jag faktiskt kan prata med och som aldrig aldrig aldrig kritiserar. Jag behöver sluta upp med många saker samtidigt som jag måste starta andra grejer. Och den här gången ska inget stoppa mig...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback