det blir aldrig som det var då

             
              
                 
Har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna, vilket beror på åskovädret som slog ut pappas internetet. Men nu är det tillbaks och jag är väll på lite bättre humör idag, för det är svalt ute och jag bara älskar det!

Har kollat runt lite på olika sidor med hundprylar och har fastnat för rätt mycket saker, men en sak i taget får det bli och först behövs lite nya halsband, samt även ett koppel utan lina tror jag. Så jag hade tänkt att köpa det översta och även något utav stjärnhalsbanden men velar fram och tillbaks för vilket jag borde köpa, rött eller svart.

Nu sitter jag mest här och bara låter tiden gå, vet inte vad jag vill göra eller vad jag borde göra. Har varit ute med john-john på två lååånga promenader redan idag och han ligger just nu utslagen i sin lilla bädd. Han älskar det och jag med, det har varit för varmt dom senaste dagarna för att gå långa promenader. Så vi har garanterat saknat det och lilleman gör av med lite extra energi vilket bara är ett plus då han blir snällare här inomhus.

Ha en fortsatt bra Onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback