jag behöver ditt stöd, jag behöver en vän

                              
Kan ju även uppdatera att jag köpt lite nya piercingsmycken, 2 nya svarta ringar till läppen och även 3 till tungan. En helsvart, en rosa som lyser i mörkret och en stjärna. Riktigt bra sida och riktigt snabb leverans på coalcreek

Nu har vi även ätit pizza vilket var hur gott som helst dock har jag nog börjat bli smittad av min syster som är sjuk, har nämligen sjukt ont i halsen. Ikväll blir det att gå ut med lillkillen några gånger till därefter väntar soffan och sovdags.

Nyss ringde även någon snubbe som drog in mig i något abonnemang eller jag hade vunnit en telefon men var tvungen att ha med ett abonnemang, smart tjej jag är som redan har ett annat. Jaja jag hoppas bara att jag kan skicka tillbaks abonnemanget och telefonen. Annars kan det kanske bli kul att bara få fler och fler räkningar varje månad? or not ;)

Några planer inför kvällen?

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Det är SÅ snyggt med svarta piercingsmycken! Allt är fint tycker jag, både silver, guld, svart och färger. :)



Jag åt pizza idag! Vad hade du på din pizza?



Usch, inte ska du bli sjuk nu, inte! =/

2010-07-16 | 20:31:35
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback