Många skulle ha det bra om inte andra hade det bättre

Nu har vi precis kommit hem från våran bus och lekdag med John-john och Shasha, försökte mig på att fotografera dom små liven men lyckades inte få så många 'bra' kort då dom hoppade eller vände sig precis när jag skulle ta kort. Men hur som helst några bilder fick jag allt.

                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
Snart blir det matdags, Vi beställde pizza. Jag tog en Hawaii med kebabsås och älsk en calzone. Senare ikväll ska vi nog se massa filmer och kanske köpa hem lite godis eller något, men det är fortfarande osäkert. Men en filmkväll blir det definitivt i detta väder.

Hejhopp så länge!

Kommentarer
Nettan säger:

kanske göra lite smörgås tårta idag (A)

2010-07-25 | 08:43:24
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback