Roadtrip fram och tillbaks till nässjö

                              
Ja dagarna rullar på i värmen, önskar jag hade en sjö precis bakom pappas hus så man kunde svalka av sig lite då och då om dagarna. Tråkigt nog är det inte redigt så. Idag ska vi till Nässjö och hämta hem Otto, vilket ska bli roligt. Jag som älskar att åka bil.

Fast innan dess ska jag göra mig iordning och ska även försöka gå ut på en lite längre promenad idag. Dock är det ju så varmt ute så det känns lite plågsamt för både min egna del och för lilla John-john.

Jag hoppas även att vi svänger förbi lite affärer när vi åker för att hämta Otto, behöver inhandla lite leksaker till skrutten då han börjar förstå att man kan ta sönder sina saker. Speciellt gosedjuren.

Nej nu tänkte jag gå och leka lite med vildingen även försöka lära in lite vett och etikett så han blir en duktig liten vovve.

Ha en bra dag, det ska jag försöka att ha!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Att åka bil är bland det härligaste som finnsm helt klart!

2010-07-05 | 15:21:18
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback