vill bli frisk nu istället

Yes, nu är det verkligen sjuk jag har blivit. Förkyld och kan knappt varken andas eller prata just i denna stund. Det är jobbigt när man själv inte varken har tid eller lust till att dega ihop i sängen hela dagarna.

                                  

Förlåt för alla google bilder, har varken någon ork eller tid till att fotografera just nu. Vill även säga förlåt att jag inte svarat på några kommentarer alls på flera dagar - kanske veckor. Men jag gör det så fort jag kommit hem till min andra dator. Denna är lite jobbig att sitta vid.

Men svarar till Elin direkt här  på bloggen eftersom du inte skrev varken blogg eller mejl.. På tradera finns det flera stycken sök bara så hittar du massvis för rimliga priser. ^^

Nu ska jag ut med lilleman, sen blir det bums i säng igen.
Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback