det gör ont i hela mitt hjärta

Just nu är jag helt slut i benen, kroppen och huvudet. Har varit en fullspäckad dag fram och tillbaks i Motala. Är just nu besviken och vill bara sova bort denna kväll. Jag gillar inte hur saker och ting blivit. Och jag ska aldrig mer hoppas på någonting. Aldrig!

Jag ska göra som jag från början bestämt detta sommarlov, simma!!
det är vad jag kommer att tillbringa min tid med, hoppas jag.

Jag är otroligt ledsen och förvirrad över allting just nu, jag vet inte vart jag ska vända mig och jag vet inte vad som är det bästa. Men jag ska försöka smälta allting, ta in allting och se vad som känns bäst. Jag ska pausa alla mina dåliga tankar i några dagar, för på fredag ska jag vara LYCKLIG!


jag har bra betyg, en utbildning som ja kommit in på och som förhoppningsvis öppnar många möjligheter för mig senare, en familj jag älskar och tak över huvudet, jag är glad för allt det. <3
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback