nya tag för varje dag som går

Min midsommar var underbar, den spenderades tillsammans med älsklings hela familj.
Vi satt i parken hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen och bara grillade, åt, pratade, spelade kubb och dom andra spelade fotboll också. John-john var såklart också med och busade med både Shasha och Gizmo.


Idag ska vi inhandla lite mat till kylskåpet och även köpa hem lite godis tills ikväll, då jag älsk och jonna hade tänkt att ha lite filmmys :) Och eftersom vi har alla kanaler igen har jag kikat lite om det fanns något roande ikväll och jag hittade faktiskt en film som verkade riktigt bra. Swing Vote som går ikväll på Tv1000 drama.
                                 
                                 
Filmen: Bud Johnson är en apatisk, ölälskande, trevlig loser som glider genom ett liv som redan passerat och det finns bara en ljuspunkt i hans trista existens, hans underbara 12-åriga dotter Molly. Hon tar hand om dem båda tills det är dags för presidentval och en enda röst ska avgöra vem som vinner posten som USAs president. Rösten är hennes pappas.

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Det låter som att du haft en kanonmidsommar du också! :D

2010-06-27 | 18:48:41
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback