försöka duger gott och väl

Idag blir det att gå in till centrum och fika med mamma och jag ska även höra lite och rådfråga henne också, om vad hon tycker om mitt hundfunderar köp. Lotta och pappa tycker mest det är kul och att jag är så pass stor så jag bestämmer över mig själv.

Men jag tänkte mest på pappas allergi men det går bra och jag får komma hit, Otto tycker nog också det bara ska bli spännande plus att han får en lite mer lekkamrat när jag är här. Som han kan spela fotboll med. haha.

Men först och främst ska han lära känna sin nya familj och sin nya lya hemma i Motala. Bara det kommer bli ett stort steg för lilla hundvalpen.

Nej nu ska jag nog försöka göra mig iordning, sitter även i telefonsamtal om jag nu kommer fram någon gång. Det har tutat upptaget i en halvtimme redan nu..

Ha en toppen bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback