biopremiär för hela slanten ikväll

             
         
Jag, älskling och Jonna ska kolla på denna film ikväll på bion.
Det blir tuvärr ingen skola idag heller, jävla skit mobil säger jag bara.
Nåja här ska det hinnas med en hel del innan vi ska gå på bion i alla fall.
Men först blir det att göra frukost, mannagrynsgröt (min favoritgröt) och kolla på Andra Avenyn.

I Helgen ska jag göra allt jag kan för att komma ikapp så mycket som möjligt med allting. Har ju även min lediga fredag som jag hoppas kan komma till redig nytta.

Är det någon mer som ska se på bion ikväll?
Ha en jätte fin onsdag.


Kommentarer
Emelie's WickedTime säger:

oh den skulle jag vilja sett:)

2010-03-03 | 11:39:17
Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Mannagrynsgröt är också min favorit! Tillsammans med risgrynsgröt, dem ligger etta på listan. Mannagrynsgröt med äppelmos och risgrynsgröt med kanel och socker, så kör jag.



Jag ska se bion! :D



sv: Nice! Jag måste verkligen se den.



Ah okej men den är värd att testa i alla fall, Nesquik duo. :)



Ha en bra dag du med!

2010-03-03 | 12:49:58
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback