stockholm roadtrip med media

        
         Jag och Emma i bussen
          
         
         
         Tekniska museet
        
         Emma till lunch
        
         
Ja igår (torsdag) åkte alla media, estet och B3G upp till Stockholm.
Vi gick på Tekniska museet, gick lite fritt på stan och sist såg vi Alice in Wonderland i 3D, filmen var lätt mycket bättre i 3D än vanlig kan jag verkligen påstå. Sedan blev det hej då stockholm och vi åkte tillbaks till Mjölby.
Där älsk och hennes pappa väntade på mig och vi åkte hem till Motala.

Lätt värd dag verkligen, hade det super kul dock att jag hungrade ihjäl.
Va jävligt skönt att ha tillbaks Bertil också, Jag gillar Camilla det gör jag verkligen.
Men det var kul att han kunde följa med istället.

Sorry för lite kass uppdatering nu dom senaste dagarna.
Men kan ju säga såhär har inte mått vidare bra då jag inte vet om jag kommer få praktikplatsen redigt än.
Och det gör mig bara nervös nu när jag planerat så mycket över dem här fyra veckorna praktiken är. Plus att jag är lite smått stressad över ganska mycket små saker.

Fick även min studentklänning igår, dock fel färg och för stor storlek, Så älskling har skickat tillbaks den idag. Så förhoppningsvis får jag den helt perfekt när den kommer tillbaks igen.

Nej nu ska jag göra mig iordning för Fredagen!
Ha det fint!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh, du var i min hemstad ju! :D



NICE att du såg Alice in Wonderland igen, lite avis på dig. ;)



Hm, hade du beställt fel färg och storlek eller hade butiken faktiskt lyckats göra hela TVÅ slarvfel i en och samma beställning? :O

2010-03-12 | 09:40:30
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback