Att försöka är bra nog

Nu har jag fått iordning lite här i lägenheten, plockat iordning, diskat samt dammsugit.
Fixat råttornas bur och gett dom frukost.
Nu tror jag snart det bär av till Mattias om det inte har blivit ändrade planer.

Hela dagen har jag nästan fördrivet framför facebook. Haha, fastnade när jag tog in lite gammla bilder där.Helt plötsligt var klockan mycket mer än jag tänkt mig.
Men nu är det bara att sminka sig så är jag färdig med det jag tänkte idag åtminstone.

Denna helg ska försöka spenderas till det yttersta verkligen. Men idag tycker jag jag har gjort tillräckligt.
Haha! Ska tex: Börja med min tidining lite smått, Försöka fixa iordning mitt projektarbete och förhoppningsvis få reda på hur det blir med praktikplatsen.

Såhär hade jag en börjande tanke om vad tidningen skulle heta,
och hur det skulle se ut.

      
Lovar att försöka hinna svara på kommentarer ikväll, har blivit ganska sämst på det. sorry!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Just det där att pula med gamla bilder på datorn kan verkligen få tiden att bara rinna iväg. :P



sv: Ja visst är den tuff? :D



Ah okej, ja men storlekar är himla svårt när man ska beställa, speciellt kläder. Det är då lite drygt när dem skickar fel färg och den raka motsattsen till vit. :P



Ha en bra dag du med!

2010-03-12 | 16:21:23
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
ERICAPERZZON säger:

Tiden går så fort vid facebook och bloggar;)

/E

2010-03-12 | 22:10:05
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback