^^


Idag blir det som vanligt skola med en bildlektion som börjar 20 över 2.
Känner inte för att åka dit men jag vet hur lycklig jag känner mig när jag väl har gjort det. Så jag ska ta mig dit på ett eller annat sätt.

Har även hittat praktikplatser nu på Effect reklambyrå och Risbergsreklam.
Det känns helt underbart skönt att jag lyckats fixa något som är positivt.
Jag känner att jag börjat gräva ner mig på allt det negativa istället för det som är bra. Att allt det där dåliga tar övertaget gör ont i mitt hjärta, men jag försöker verkligen tänka på det där bra. Det som gör mig glad och lycklig.

Bra saker just nu!
- jag har fixat praktikplatserna färdigt.
- jag ska åka ner till h-fred i 5 hela veckor.
- jag har världens SNÄLLASTE och UNDERBARASTE familj.
- I love my girlfriend <3
- jag har världens bästa myskatt.
- jag har världens finaste råttkillar

Jag är bara så otroligt nervös att allt jag försöker bygga upp kommer rasa. Jag vill verkligen att det ska bli som jag hoppas på. Jag håller tummarna för att allt ska bli så bra som möjligt. Snälla?

Ikväll ska jag få färdigt på frågor till lite intervjuer och även börja söka lite sommarjobb så det blir avklarat för denna månaden. Ska även göra lite läxor om det finns tid för det. Sen blir det lite andra små saker jag ska fixa med.

    

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Guu, så kul att du hittat praktikplatser alltså! :D



sv: I morgon blir det hockeykväll - jätteviktigt match. På lördag blir det ut och äta med Alexander, lillabror och min lillebrors pappa. Söndag - typisk söndag. Du då? Några planer? :)

2010-03-25 | 20:11:05
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback