du lyser starkare än stjärnorna


Nu har jag precis gjort mig iordning och även städat hela huset. Så nu känns det redigt hemtrevligt må jag säga och jag hoppas Lotta och pappa faktiskt märker att jag gjort iordning lite. Nåja nu ska jag snart cykla iväg till praktiken.

Otto kom nyss även hem men jag blev tvungen att skicka tillbaks han till fritids då han tydligen trode att han slutade direkt efter 'skolan'. Stackarn blev inte så glad dock.

Blir en lååång dag idag, men det ska bli skönt att få göra lite vettiga saker idag. Faktiskt! Dock måste jag påbörja alla mina läxor imorgon som senast. Ikväll tror jag inte att jag kommer känna för det. För jag hoppas på att få prata lite med Nettan ♥

Ha en jätte bra måndag!

Kommentarer
Emelie's WickedTime säger:

sv: okej :) haft en bra helg?:)

2010-05-03 | 20:49:35
Bloggadress: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback