för idag är en otroligt bra dag

Är glad idag, haha det går verkligen upp och ner fort. Har fått reda på lite betyg idag och jag är lätt nöjd med 8 Mvg. Fick Mvg på mitt projektarbete så det är jag extra glad för. Som jag kämpat och kämpat med projektarbetet är jag utan tvekan stolt över mig själv som orkade mig igenom det.

Nu ska jag bara ta det lugnt, imorgon har jag en bild lektion annars har jag inget mer denna vecka. Nästa vecka ser också väldigt glest ut med lektioner. Det jag vet än så länge som är planerat är att jag ska gå på måndag och tisdag, men bara på två lektioner. Onsdag ska vi förhoppningsvis åka till kolmården. Torsdag ingenting och fredag studenten!

När slutar ni skolan?
           
                                         Älskling valde bilden :D


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Oj, 8 MVGn? Det är ju kanon! Jag vet inte hur jag ligger till i typ något ämne. :P

2010-05-26 | 19:26:00
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback