och där vill jag också va


                            
Köpt 3 par nya skor, och ser ni vilka jag köpte mina favorit skor jag skrev om för länge sen. Zebraskorna och Leopardskorna ♥ Äntligen blir dom mina, kan ju inte gå miste om en sånt bra rea erbjudande.

Jaja nu sitter jag förövrigt bara här och kollar runt, har ätit lasagne idag. En micromat dock är Lottas tusen gånger bättre och jag vågar mig inte på det själv. Så jag får nöja mig med microlasagne tills jag kommer ner till hultsfred igen.

Nu ska jag och älsk ut och gå en sväng, eftersom alla var osociala och tråkiga idag.
Jaja jag vill känna på vattnet, kanske snart blir ett första dopp?

Varför kommer det fina vädret bara hit på kvällarna?

Kommentarer
IDA säger:

sv: Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. Är hemma och är sjuk idag, tråkigt nog. Så jag är nog tvungen att plugga nånting så jag inte kommer efter.



Allt bra?

2010-05-19 | 11:39:04
Bloggadress: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback