också en såndär dag som bara försvann

Sitter just nu vid den lilla datorn och bara väntar. Jag håller på att formatera om min stationära dator för att den har börjat bli riktigt seg så troligvis är det väll något virus som letat sig in där. Så det var lika bra att få det gjort, det jobbiga kommer sen när jag måste installera om precis alla program på datorn. Men men det får jag överleva helt enkelt.

Imorgon ska jag åka till skolan, har lite viktiga ärenden att fixa och det är ju faktiskt sista chansen denna veckan. För sen är det ju lång ledigt. Och imorgon har vi bara två lektioner så det kommer jag klara av. Idag har jag hunnit med att städa bland alla mina papper som låg vid databordet och även färgat håret. Nu ska jag väll mest sitta här och fortsätta fixa datorn och senare blir det även att noppa ögonbrynen.

Därefter ska jag hoppa ner i sängen. Kommer ju bli en tidig dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback