som en jojjo, inte någonting annat

           
           

Jag sitter just nu ute på balkongen och myser med Ellieyplutt, älskling klipper Jespers hår och innan idag har vi varit ute med Daniel och Jonna en stund. Har även fixat det sista i loggboken. Imorgon ska jag redovisa mitt projektarbete, haha har ingen aning om hur det ska gå eller vad jag ska säga.

Just nu är jag mega sugen på något gott, har ingen aptit för varm mat under vår och sommarkanten och verkligen ingen ork till att stå och laga mat heller. Men idag gjorde vi oss ett försök på att äta köttbullar med mos det var inte gott och vi åt  bara några få tuggor. Detta resulterar i att jag blir skit hungrig på kvällen - mindre bra.
 
Jaja jag har inte så mycket att skriva, jag önskar vissa saker såg annorlunda ut men sånt är livet. Miss my family alot!

Kommentarer
mmautildah säger:

haha :D vad gör du ?:D

2010-05-20 | 12:46:15
Bloggadress: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback