spela tv-spel hela natten lång

             
Älsk fixar i förrådet just nu och jag sitter mest här och bara väntar, har nyss ätit mat hamburgare med bröd. Hur gott som helst verkligen. Senare ska vi bort till affären och inhandla lite gott för kvällen och kvällen ska spenderas framför wii fit, det ska bli kul då det var otroligt länge sen vi spelade wii.

Ja annars har dagen bara gått, jag vill fortfarande en sak som jag aldrig tror slår in.
Det är jobbigt när livet sätter vissa gränser utan att man själv vill det. Nåja, jag ska inte grubbla över det mer. Eller jo ett tag till så får jag se om jag vågar eller inte.

Låt denna vecka gå otroligt snabbt, vill bara ta studenten nu och åka hem :D

Kommentarer
Nettan säger:

mums :D

2010-05-29 | 19:27:39
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Hamburgare med bröd går alltid! :D



Åh, Wii Fit har jag aldrig spelat, vill testa!



sv: Jo men precis, skolan är en trygghet. Nu ska man ut i osäkerheten, man vet inte vad som komma skall.



Jag håller tummarna för att ni hinner fixa allt till flaket innan det är dags! Vilket datum var det nu igen?



Ha en fin söndag du med!

2010-05-30 | 11:39:52
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback