tidsfördriv nu under kvällen

Gillar: familjen, älskling och mys.
Gillar inte: Ångest, tårar och ensamhet.
Blir glad av: Vänner, fest och musik.
Lyssnar på: Bra texter.
Dricker: saft, jucie, läsk och vatten
Äter: god mat och godis.
Färg: Svart, rött, rosa och lila.


Doft:
puma parfym min favorit.
Smink: Mascara, kajal och conceler.
Skor: Converse.
Vad klär du dig helst i: något bekvämt.
Vad klär du dig aldrig i: Vanliga jeans.


Sparare eller slösare:
både och måste jag säga.
Morgon - eller nattmänniska: Morgon.
Favoritgodis: kinderäggschoklad och lakrits.
Favoritserie:
Vad vill du jobba som:
Fotograf eller journalist tror jag.
Syskon: en syster och en bror.
Pojkvän: Nej.
Flickvän: Ja.
Drömkärlek: Min älskling!


Favoritårstid:
Sommar och vinter.
Favoritväder: Sol och regn.
Spelar du instrument: Nej.
Gillar du att sjunga: Ja det är roande.


De här är jag bra på:
Vara jag.
Har du tatuering /piercing: tungan, snakebite o medusa. Tatto på handleden.
Humör just nu: Glad fast lite seg.


Blev tatuerad utav älskling idag, vart redigt nöjd ♥ tack
Fixar bättre bild när den läkt men man ser ju vad det föreställer.


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Den där tatueringen tror jag inte att jag visste om. :O Så fin! :D

2010-05-14 | 17:07:24
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback