en lördag som denna

Sitter just nu i soffan och bara tar det lugnt, senare blir det att gå bort till pappa och Lotta för att grilla samt fira Henric eftersom han fyller år om två veckor och då har både jag och Ämli åkt iväg tråkigt nog, så vi tar det lite tidigare istället.

Sitter och kollar på Animal Planet och förundras utav hundarna Tillman som älskar att åka skateboard och Mutley som följer med sin ägare ner i djupt vatten och dyker, även mutleys bäste vän Hawkeye som är katt dyker och älskar att simma. Haha älskar katten så jävla söt med dykardräkt.

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva, jag hade önskat att vissa saker var annorlunda. Men det här kommer nog inte bli bättre än vad det redan är. Jag orkar åtminstone inte försöka mer. Du har sagt ditt jag mitt..

Här kommer lite bilder på de båda vovvsingarna samt kissekatten.

                             
             
             


  

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Tusan så nice med grillning!



Vissa djur är bara för härliga, speciellt dem med så där extra speciella personligheter. ;D

2010-05-01 | 13:59:01
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/
Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ säger:

sv; ska kolla H&M , vet att dom hade förut, men inte nu? ;) eller vad menar du?



PS: gjorde ett inlägg om den där hunden förra året också, så himla gullig :>

KRAM

2010-05-01 | 18:42:45
Bloggadress: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback