klickat hem lite saker

Ja det blev varken skolan eller tandläkaren idag, dessvärre.
Men imorgon börjar verkligheten igen. Har nyss handlat upp mycket av mina pengar som jag hade kvar från både det ena och andra. Det känns skönt att få hem lite nya kläder faktiskt.

Det tråkiga är att man aldrig får sakerna i tid. det är allt från v.22-29 som gäller än så länge. Men dom kan ju ändra veckor hit och dit tråkigt nog. Men men så småningom får jag nog alla kläder hemskickat.

Nej nu ska jag nog göra mig iordning tills älskling kommer hem och då ska vi förhoppningsvis inhandla allt vi inte fick handlat igår.




                            Haha märks det att jag faller för svart? ♥

Kommentarer
Johanna The Dreamer säger:

(sv) ja men gör så!



Tack så mycket, du med :)



Följer dig via bloglovin btw, är det okej?



Kram

2010-05-10 | 15:49:40
Bloggadress: http://johannathedreamer.blogg.se/
ERICAPERZZON säger:

Stiliga plagg!:) Svart fungerar alltid:P



/E

2010-05-10 | 18:49:21
Bloggadress: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback