och jag som gång på gång tror att det ska bli bra

                 
Igår var första dagen för mig i skolan en både bra och tråkig dag.
Jag hatar lärare som säger en sak och därefter har glömt precis allt dom lovat.
Nåja så länge jag slutar med bra betyg bryr jag mig inte, eller jag ska inte lägga energi på det. För snart slipper jag dig endå.

Bertil kom efter mina två lektioner och jag kan bara säga en sak, jag saknar honom.
Han var en underbar lärare. Köpte två datorer som är över på bilden en till mig och en till bror. Som vi satt och pysslade lite med i skolan fixade så internet fungerade och kollade lite övrigt på program osv.

Sen körde han hem mig till min lägenhet och jag kan bara säga att han hade världens coolaste bil. Mohaha.

Ja idag vet jag inte vad som händer, planerna ändras tydligen hela tiden. Ska väll försöka fixa min stationära dator åtminstone, Så jag slipper sitta och dampa på denna lilla minis.

Ha en underbar torsdag!

Kommentarer
jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se säger:

Tack:) inte så, umgås lite och plugga :) sj?

2010-05-13 | 14:07:12
Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Vissa lärare är svåra alltså. =/

2010-05-13 | 16:17:29
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback