åren går fort men minnena stannar kvar på året 2006

Det blir lite ändrade planer för idag, jag ska iväg till skolan men kommer bara ha min bildlektion. Och den går jag mest på för att annars kommer jag inte kunna fixa vasen jag gör. För då kommer den hinna stelna. Så vid 9 tiden åker jag buss till skolan. Alla andra i min klass är lediga varje tisdag om vi inte har fotolektion och det svider lite ska jag säga.

FAST jag gillar bild, jag gillar läraren och jag är så stolt över mig själv som faktiskt åker in till skolan för en liten pluttlektion.

12 dagar kvar i skolan och mindre kanske det blir om vi inte har vissa lektioner osv. Så jävla skönt, just förtillfället känns det bara som en lång väntan och det känns som det är tusen år kvar innan vi kommer in på sista veckan. Men gud vad jag längtar!

Har börjat falla för Markus Krunegård
        
Har även bestämt mig för att köra slut på mig i sommar, ska både simma och röra på mig som aldrig förr. Jag behöver det, Så hej säsongskort på LiTHO badet  och bye bye 700kr fattigare. Men det hoppas jag att det är värt. Ibland känns det riktigt uselt att vara äldre än 18 år.

Kommentarer
Jasmin säger:

Detsamma! :)

2010-05-18 | 10:43:02
Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/
- Alexandra! säger:

Härligt att du också tagit tag i att köpa ett träningskort! :D Billigt hos dig förresten. :O



sv: Ja den är verkligen så fin!

2010-05-20 | 16:23:03
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback