ingenting är som det verkar, uppenbarligen.

Gårdagen gick bra, gjorde min redovisning utav projektarbetet så nu är det färdigt. Känns skönt att det inte är lika mycket kvar, 4 saker har jag kvar att göra innan jag kan helt och hållet pusta ut. 4 saker som alla blir färdiga nu under näst kommande veckan, hur skönt är inte det. OM nu allting går som planerat vill säga.

Idag ska jag försöka städa iordning lite här hemma och jag har även ett ärende i stan jag ska ta itu med senare. Därefter ska jag bara försöka fixa min reklam sen har jag ingen aning om vad som händer eller jo, läxor.

Jag hoppas bara att min enda önskan slår in i sommar, då kan jag vara lycklig.
Då kommer jag känna mig levande.
          
Nej nu ska jag börja städa här.
Ha en jätte bra Fredag!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Woho! Skönt att du äntligen fått redovisningen gjord. :D



Jag tror vi ligger ganska lika till. Nästa vecka har jag en skrivning i samhällskunskap, sedan en stor, fet inlämning i fritidskunskap och sedan ett prov i matte. Tre saker för min del (än så länge :P).



Jag håller tummarna för att din önskan ska slå in!

2010-05-21 | 19:04:32
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback