jag faller isär medans ni andra går ihop

skulle göra vad som helst bara för att få det bra..

Sitter just nu på balkongen, tankarna far runt i huvudet och jag borde inte tänka. Det är då allt det där dåliga kommer fram men tur är väll att jag snart ska hoppa ner under täcket och sova. Vi har legat ute på balkongen varje natt nu i några nätter. Haha det är skönt att sova i det friska, plus att Elliey är lycklig.

Jaja nog om det, har inte mycket att skriva egentligen. Idag åt vi pizza jag valde kebabpizza men slängde typ mer än halva då det var världens äckligaste sås. Jaja då vet jag det till nästa gång i alla fall. Ingen slår Bengan special på Tre kronor.

Godnatt, hoppas alla ni där ute haft en fin tisdag!


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Åh nej, tråkigt med pizzan där! =/

2010-05-26 | 19:24:49
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback