kan bara fortsätta önska och hoppas

Jaha, nu inser jag att sommaren börjar smyga sig in i bilden och jag blir mer och mer ensam om dagarna. Det är det som är det tråkigaste med just sommarlovet. Att ingen är hemma eller har tid. En vecka kvar i skolan nu, vet dock inte hur det blir med någon utav dagarna faktiskt. Men jag hoppas att jag bara behöver gå måndag - tisdag och sen på onsdag kolmården?

Idag ska jag sysselsätta mig själv med att dammsuga och diska, samt vika tvätten och borsta Ellieyplutt. Annars har jag inget mer inplanerat.


                                               Haha älskar bilderna ;)

Ha en bra lördag!


Kommentarer
jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se säger:

Tack:D

2010-05-29 | 17:36:52
Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/
w :) säger:

haha okej!



nej inte så speciella, typ kompisar och så :)

sjdå?

2010-05-29 | 18:11:19
Bloggadress: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback