nyttigt att se genom andras ögon

Måndag och en ny vecka.
Praktik som vanligt vid kl 1 och därefter beger jag mig direkt till Konsum för att jobba där i några timmar. Ska bli skönt med lite extra pengar såhär, är ganska ledsen för att jag inte har något sommarjobb i sommar. Det suger rätt hårt iallafall om Nettan kommer jobba.

Jag hoppas i alla fall på den bästa sommaren på länge!!
Imorgon är det exakt 1 månad kvar tills jag tar studenten, den 4 juni!

Dramatik, gillar bilderna starkt!
tack jonna och jesper som ställde upp, bilderna är tagna för ganska länge sen.
              
               
            


Kommentarer
- Alexandra! säger:

Ja det är alltid nice med lite extra pengar i fickan. :)

2010-05-03 | 19:52:36
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback