färdig och klar t-shirt

          
                                                    framsidan

           
                                                       baksidan
          
          
          
                                            
Blev riktigt nöjd med trycket och texten faktiskt, det vart en lååång arbetsdag då det vart något fel från början så jag fick sitta och göra om båda motiven. Men det vart kanon bra tillslut. Tack Sandor för hjälpen och tack Peo för att jag fick chansen till att göra en egen tröja. Det var riktigt kul och jag önskar jag hade såna där maskiner hemma, då skulle jag tryckt tröjor hela dagarna. Haha!

Kommentarer
- Alexandra! säger:

Wow, vilket häftigt tryck! Och mysig text. :D

2010-05-07 | 19:34:35
Bloggadress: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback