snyggaste lägenheten i stan

Nu har jag äntligen städat färdigt hela lägenheten, känns rent och fint nu.
Så nu slipper jag tänka mer på det idag. Tänkte bara sitta här och vila en stund och därefter hoppar jag in i duschen.

Fick en fråga av en anonym nyss och tänkte att jag lika gärna kunde svara i ett inlägg eftersom det var en anonym som skickade frågan. Frågan löd: Hur många husdjur har eller har du haft?

Svar:
Väldigt många, från det att jag flyttade hemifrån har jag haft två katter, 10 råttor och nu har jag en hund. Har även haft massa djur tillsammans med familjen som jag inte räknar upp, förutom min första katt som jag tog med mig när jag flyttade hemifrån.  
    Här är en bild på min första kissekatt Ida, som jag fick när jag var omkring 2 år och hade sedan kvar tills jag fyllde 17-18.  Det var mitt första husdjur som jag tog med mig när jag flyttade till min lägenhet i Västervik då jag pluggade gymnasiet där. Köpte även mina allra två första råttkillar där som jag döpte till Kujo och Kastor. Kommer aldrig glömma mina två första små bebisar, detta var mina bästa råttor ever!
   
                                                                      kujo och kastor
   
När jag sedan flyttade till Motala och skaffade en egen lägenhet här så hämtade jag hem Elliey-bus. Min andra kissekatt som var hur gullig och mysig som helst. Det var inte alls länge sedan jag gav bort henne till en familj på landet. Då hon vantrivdes i den andra lägenheten jag flyttade till. ♥
 
Samtidigt som jag hade Elliey så köpte jag tre till råttpojkar som jag döpte till Odi, Dot och Theodore.

När jag sedan flyttade till min 2.a lägenhet som jag bor i nu här i Motala köpte jag och Älsk fyra råttkillar tillsammans som hette Keso, Neo, Noah och Texas.
  
Nu har jag bara lillemannen John-John kvar och han är världens mest mysigaste hund ever. ♥
Men jag saknar alla mina mystussar. För utan djur existerar inte jag. Jag klarar inte av ett liv utan liv och rörelse från en varm hårig hund,katt,råtta vad som helst. Djur är ren jävla kärlek för mig.

Hoppas det var ett tillräckligt bra svar på din fråga :)

                                                                         Har du något djur?


Kommentarer
Sarah säger:

inget djur nej:( skulle vilja ha nog!

sv: najs(: mysigt!

min lördag var awesome! vi ordnade ett suprise party till min vän, han blev jätte glad, hihhej

Idag skall jag skriva en artikel om något som har med religion att göra och slappa så mycket jag hinner:D

sjdå?

kram

2010-11-21 | 14:05:43
Bloggadress: http://bakfickans.blogg.se/
B E L L A H U U Y N H ~ säger:

omg så söt hund !

Jag har en hund oxå ^^ ¨'



sv; hehe okej , hittade du något som du inte visste du hade + :P hehe så skönt nu va ? :D

hehe ja lyssna på musik , fundera över att sticka över till mig kompis (a)

2010-11-21 | 14:08:39
Bloggadress: http://bellahuuynh.blogg.se/
. sandra säger:

vilka söta djur :) vad är det för ras på hunden :) ?



sv ; jadu jag vet inte vad som händer idag, städa och sådär bara ta det lungt :)

2010-11-21 | 15:13:11
Bloggadress: http://ssandraf.blogg.se/
wilmaaa säger:

ja litegrann:)

sjdå?

2010-11-21 | 15:46:10
Bloggadress: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback