sanningen svider och änglabarnen blir bara fler


det gör ont, även om jag vet med mig att du får det bättre där.
Jag önskar bara vi var i en annan värld, en annan tid.
att inget sånt här fanns.

Världen är grym.
Vi borde inte förlora en sån här fin prins.
jag vet ej om jag klarar det.
du är vår familj, du fanns alltid där.
det svider att skriva det här,
hjärtat blöder
själen skriker att det får fan inte bli såhär.
för ödet ville dig alltid väl.

jag älskar dig Aslan nu föralltid och evigt
(men jag vet att Sonja kommer stå där med öppna armar)




Kommentarer
Ämli säger:

Vi kommer klara oss igen detta, med många tomma hål i hjärtat.Vi har fått vara med om mycket hemskt. Det känns som om dem plockar dem en efter en.. Sofie, jag lämnar dig aldrig!

Finns här och kommer alltid göra så länge jag lever. Saknar dig syster <3

2010-10-15 | 07:31:05
Bloggadress: http://instangdflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback