ungdomar som begår brott


Har varit på en konferens under hela förmiddagen om Ungdomsbrottslighet tillsammans med Maja och Malin från klassen. Och nu ska vi med andra ord skriva något relaterat till denna konferans, jag har mina små ideer men ska först höra med dom andra och se vad dom skriver så vi inte skriver samma grejer. Ja så i helgen kommer det nog mest att bli läxor.

Ska försöka läsa ut kommunalboken, skriva klart en artikel och kunna kommunalkunskap och etik. Det känns som en mycket trevlig helg. HAHA vem försöker jag lura. Men jag kommer se fram emot när allt plugg är färdigt! Men vad som händer resten av denna fredag har jag inga planer på alls.

Kommentarer
IDA säger:

sv: Nej, eller hur! Jag vill verkligen åka! Problemet är bara vem jag ska åka med.. (Jag vill heller inte åka själv! usch.. haha) Vissa har redan bokat upp sig på någon, och andra kan inte. Men om jag får tag i någon så ska jag defenitivt ta chansen att åka på utlandspraktiken! :D Skulle vara grymt roligt!

2010-10-22 | 15:40:53
Bloggadress: http://idawa.blogg.se/
w :) säger:

ja jag ska vara med kompisar för fullt ;D

sj?

2010-10-22 | 17:05:21
Bloggadress: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback