att förstöra för sig är det enklaste i livet

          


 Haha älskar bilden, Jag och Tobias (klasskompis)
Måste bara säga att jag älskar min klass, har inte haft någon roligare klass än denna!

Idag hade vi våran deadline för intervju-artikeln och nu ikväll har jag suttit och kritiserat två andras artiklar här hemma, och fy vad jag hatar att skriva elaka saker om någon annans text?

Men som Maja sa det är bara att vänja sig, för det kommer bli fler gånger. Fast jag skrev mestadels bara snälla saker och lite smilegubbar här och där. Haha måste nog lära mig bli lite elak!

Tittade nyss på Idol och efter det var det 'After Dark med babbsan'
Såg ni det inte, missade ni något riktigt roligt!
Nej nu ska jag nog ut med john-john en sista gång och därefter blir det sängen.

Kommentarer
Johanna säger:

Lät ju kul, vad pluggar du?



Kram :D

2010-09-24 | 08:26:47
Bloggadress: http://hheartshapedglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback