redan onsdag och allt vad det innebär

            
           
Ja det har inte blivit så mycket fixande med min debattgrej idag trots allt. Har varit mycket annat som tagit tid, tex att alla mina kontakter på mobilen försvann. Smarta dumma elaka telefon. Jaja, har väll fått tillbaks några men har många nummer kvar. Sen har jag gått runt lite med mina super snygga tofflor. Riktigt behagliga att gå med får jag lov att säga och jag fick tipset av min moster då jag som hon har mycket frusna fötter och dålig blodcirkulation så hon rekomenderade dessa tofflisar.

Yantra Twinflex är utformade enligt den traditionella kinesiska medicinens principer och designade för att stimulera fötternas akupressurpunkter. Vid fysisk stimulans av fötterna sänds impulser till hjärnan. Detta startar processer i kroppen som kan leda till självläkning, förbättrad cirkulation mm. Inte minst har stimulansen en avslappnande effekt. Stress och oro minskar. Tofflorna är vändbara för att ge dig två olika massageupplevelser. Akupressurmönster som stimulerar fötternas akupressurpunkter och kullerstensmönster som ger dig behaglig fotmassage. 

Imorgon blir det en heldag i skolan, jag menar verkligen HEL dag. Från 8.30-19.30, men det innebär massa raster och sen en kvällskurs om digitalfoto. Ser faktiskt fram emot vad dagen har att erbjuda och jag hoppas att min debatt referat grej blir bra gjord. Ska ge järnet!

Nu ska jag plocka iordning här vid skrivbordet för det ser ut som hej kom och hjälp mig ungefär. Och sängen där det ligger lite kartonger från alla olika slag. Därefter kallar sängen.

Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback