stressad eller inte, allt har sin tid

 
Ja dagen har gått så otroligt fort, så jag vet inte alls vart timmarna har tagit vägen. Hade min intervju tillsammans med Solveig och därefter tog jag bussen hem och gick ut med lillemannen. Sedan lagades det mat och därefter blev det en tripp bort till OKQ8 för att hämta ut ett paket.

Nu ikväll har det blivit idol, berg flyttar in och just nu går Välkommen åter på tvn och jag ska äntligen börja mitt skrivande av artikeln som det ska bli utav intervjun. Vet inte alls vart jag ska börja eller vad jag ska ha för 'vinkel' på texten, men jag hoppas allt det där kommer automatiskt..

Måste iallafall sitta uppe tills jag skrivit färdigt den och tills jag är nöjd för idag, imorgon har jag någon timme på mig att finslipa hela texten ifall jag känner att den inte är tillräcklig!

Godkväll och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback