du ljuger så dåligt, fast jag tror dina ord

Har varit riktigt duktig idag som journaliststudent. Jag har nämligen köpt mig två prenumerationer på två stycken morgontidningar. Motala & Vadstena Tidning(MVT) och även Dagens Nyheter(DN)!

För att kunna bli en journalist måste jag lära mig att skriva som en journalist och hur gör man det bäst om inte genom att läsa massa dagstidningar?

         
Ja annars har det mest varit en otursdag för min del då jag tappade bort min emily the strange mobilstrumpa!

Vart riktigt ledsen, fast tur i oturen så har jag en tilll mobilstrumpa. Fast den är ju inte riktigt lika bra som den andra jag hade. De som känner mig vet hur jag är om jag tappat bort eller inte kan hitta en sak. Men denna är verkligen borta och jag får väl bara inse sanningen att jag var dålig som tappade bort den.

Ja ikväll blir det tacos, haha känns som vi äter det för jämnan men vad gör det.
Det är riktigt gott och det livar alltid upp en vissen dag, helt klart. Och imorgon för ovanlighetens skull börjar jag kl: 8.00, kommer jag klara av att gå upp.
Kommer jag komma i tid? 
Det hoppas jag och det tror jag nog, men lite ovanligt nu när jag är van att börja vid niotiden.  

Ha en bra måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback