men allt förändras inte med åren

Åh yes, idag hade jag lite flyt. Hittade min mobilstrumpa uppe i coopet.
Fast sen så tog nog allt mitt flyt slut, tråkigt men sant.
Dagen har bara bestått av skola skola skola, och i skolan sysslade vi väl med det vanliga. Som just idag var att granska brödtexter och fixa lite andra texter vi sysslat med sen innan. Och så hade vi en presentation av oss som klass i coopet för alla andra elever, intressant kan man ju kalla det i allafall.

Har fått rätt så mycket 'nya' läxor också, mest inom den nya fotokursen som började idag. Fast det var enkla saker som jag redan gjort innan. Så det var skönt, behöver med andra ord inte lägga så stor vikt i den grejen. Imorgon är det studiebesök på Corren i Linköping.

Ska bli spännande dock inte lika roligt då jag måste vara vid charlottenborg klockan 20 över 7 på morgonen. Men HEY, varför klagar jag. Det är bara mitt fel att jag inte köpt busskort, eller.

Jaja nog om allt, ikväll blir det tv tittande och därefter sängen..
Vill bara ha ny månad för att göra det lite enklare, eller svårare det beror på hur allting blir så att säga.
                  
                                   
                                               Vill bara skänka en tanke till Ida 
                                              (världens underbaraste husdjur!) 
                                                  som har namnsdag idag ♥
                                              jag kommer alltid att älska dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback