det spelar ingen roll

Oj vad tiden går fort och helgen bara flög förbi, men nu är det måndag och ny vecka. Vilket känns riktigt skönt. Idag har vi påbörjat våran 'nyhetsjakt' i skolan och jag och Rasmus skulle reda ut helgens bråk här i Motala, därför fick vi intervjua lite poliser nere på polisstationen. Så det är vad min morgondag kommer att gå åt till, sitta och skriva ihop en artikel med svaren på frågorna.

Ja förutom morgondagen som kommer att bli lite jäktig så har vi en ganska så slapp vecka framför oss. Onsdag kommer bara gå åt till respons och justering av artiklarna vi skriver klart imorgon. Och torsdagen är det vegetariskmatlagning och en föreläsning av Joseph från Kenya. Under fredagen är det kompledigt för våra fotolektionstimmar, hur skönt som helst. Därefter är veckan slut och helgen kommer med bestämda steg.

Nej nu ska vi nog snart gå och lägga oss, blir att gå upp tidigt imorgon. Deadline för nyheten är klockan 15.00 imorgon så jag vill ha god tid på mig för att göra ett bra arbete. Hoppas ni haft en bra start på den nya veckan!
           
                            snygga quinna!

Och förövrigt kan jag ju meddela mig själv och många andra runt omkring här att
Motala får ett nytt varuhus i slutet av oktober. Kan ni gissa vilken affär?.. Karlsson varuhus! :) Sofie är glad, nu fattas bara Rusta och Lagerhaus!


Kommentarer
jonna säger:

karlsons ! yay !!! <3

2010-09-28 | 14:56:47
Bloggadress: http://domii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback