jag vill höra andetagen

Nu har jag precis städat klart här hemma, och varje gång drar sig en stor lättnad inom mig. Fy fan vad jag älskar när det är ordning och reda, iordning plockat.
Skoldagen vart riktigt seg, för jag tänkte som såhär imorse när jag vaknade att jag sitter hemma och gör klart mitt arbete och därefter drar jag iväg till skolan för att bara lämna in pappret, tji fick jag. När jag väl kommer dit, ska vi ha en träff tillsammans alla i klassen kl:15.00. Med andra ord, jag får sitta kvar i skolan i ett ex antal timmar. Och jag som redan hade planerat hela dagen, nåja jag har hunnit med allt som bordes en då. 


Och förövrigt har john-john gått och blivit en liten gangster, både igår och idag tog han en kudde och bet sönder en lite bit och kraffsa ut allt innehåll. Roligt borde han ju åtminstone haft det, mindre kul för Sofie att städa iordning. Men men nu har jag lärt mig en läxa. Inga lätttuggade kuddar i soffan när vi går hemifrån ;)

Nu ska vi gå ut på promenix, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback