att känna sig mer sjuk än frisk

Kom hem runt halv 2 tiden idag och så vart det med den heldagen i skolan.
Läraren var fortfarande sjuk så det blev ingen kvällskurs - tråkigt nog men samtidigt rätt skönt. För jag känner mig sjuk och jag tror inte min ork hade klarat av att sitta i skolan till halv 8 ikväll.

Har nu under en tid suttit och letat tidningar nära östergötland eller nere i småland, men det känns inte som att jag har så många valmöjligheter med att hitta praktikplats. Har åtminstone skickat iväg ett mejl till en tidning så får vi se vad de säger. Praktiken är inte än på väldigt länge men lika bra att vara ute i god tid.

Ikväll blir det Idol och tacos-mys, känns skönt att bara ta det lite lugnt ikväll. Fast jag är vrålhungrig reda nu så vi ska bort till affären och kanske köpa oss något litet så vi får i oss något innan 8 ikväll.
                           
Ja så nu har jag inte så mycket mer att skriva, jag längtar till helgen faktiskt ^^
Nu går vi och handlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback