att gå vidare i samma stad, i samma rutin o vardag som du

jag förstår inte varför jag gång på gång låter dig förstöra mig.

Lördag och denna morgon började jätte bra, städade lägenheten och kände mig bara allmänt duktig för att jag tog tag i allt. Är dock fortfarande lite seg efter allt farande igår. Fast jag borde vara pigg o utvilad med tanke på att jag somnade riktigt tidigt igår kväll. Ja morgonen började bra.. just nu känns allt skit.

Jag borde inte fästa mig sådär för en person som inte längre finns, jag borde också börja om och följa mina drömmar och mina mål. Att fastna i det förflutna, att älska det gamla, att sakna något som var då. jag behöver en ny början.

Två guldkorn i vardagen som alltid får allt att kännas underbart är Håkan och John-john ♥
Så just nu ska jag göra mig iordning med hög musik från H och därefter gå en långpromenad med J.

Jag ska glömma allt och börja om med mitt liv!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback