helgens händelser

Det har hänt lite saker här i helgen.

Lördagen bestod utav en jävla massa lidande, tatuerade mig och denna tatueringen är den som gjort ondast hitills. Men jag ska stå ut ännu lite till, den är fortfarnade bara halvt färdig. Ska dit lite vingar och annat :) men nu får den läka lite innan jag fortsätter igen.

Söndagen bestod utav promenader, en roadtrip till vimmerby och där hämtade jag hem lilla Stellie-Bellie.
Som nu bor här tillsammans med mig och John-john, helt jävla underbara börjar dom bli tillsammans.
Först gick dom inte jätte bra ihop men väl inomhus gick dom jätte bra ihop. Och båda två har legat och myst i sängen i natt.

Nu ligger båda och sussar en stund och snart ska vi väl ut på en promenad/lekstund tillsammans med Nettan och Nomy. Vi träffade även Shasha imorse och dem verkar också gå helt okej ihop. Stella kommer nog att bli världens myshund och john-john är helt underbar!

Det var allt jag hade att skriva nu.
Pusshey!







Kommentarer
Ämlii säger:

Aw tack :`) Ska ut i solen idag och ta lite kort med den och så om allt funkar.

Stella var en söt liten sak ^^ Är inte John-John avis? Han var ju det på Max?

Kommer du på freeeedags? :o

Saknar dig syster<3

Pussa j-j och stella från mig :D<3

2011-04-18 | 10:32:34
Bloggadress: http://instangdflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback