I always forget to forget you

Fredag idag, med andra ord första skoldagen på denna veckan.
Dock känns den lite onödigt då jag inte kunnat vara med på stockholms resan, men jag lär ju få veta vad dom har gjort under dagarna så det är väl i såfall positivit. 9-12 med bara redovisning utav veckan.

Det ska även bli riktigt skönt med helg, även om jag haft 'helg' hela veckan i princip. Men det har ju inte varit samma sak direkt. Hoppas på att få hem mitt paket idag, det skulle bara ta någon dag och nu känns det som evigheter sen jag skickade efter det.

             
Helgen kommer att bli kort och intensiv och jag ser fram emot allt som hända skall. Även att det inte är så mycket som egentligen är inplanerat än. Men jag hoppas på en så rolig helg som det går att ha.

Skriver nog efter att skolan är slut eller något.
Ha en kanon bra Fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback